Sunday 2 June 2013

True Friends Neversay Goodbye :)

Hai there ! Okayy , hari ni nak spend time sikit nak citer psal member-member saya . Smua org ada kawan kan? Yelaaa , sbb saya percaya kita tak boleh hidup tanpa kawan . Kalau kita perasan , kawan yang baik akan selalu tolong kita kan ? Like my friends . Diorang banyak tolong saya dan saya sgt rasa bertuah :) Hm tapi saya tahu , sesetengah tu ada juga kawan yang suka tikam belakang kita kan :/ Takpe , selagi kita boleh bimbing dia , kita lakukan. Tapi kalau dia tu dah mencabar kesabaran kita , tinggalkan je dia untuk memiliki kawan yang lebih baik. Percayalah, tak rugi pun :D


       Sebenarnya saya ni seorang yang friendly . Kata senang saya ni peramah laa . Heee . Lagipun sy ni jenis gila-gila, so boleh ngam laa dgn kawan-kawan saya yang happy-go-lucky  tuu :) So tak hairan laa kalau saya ada ramai kawan . Tapi seramai mana pun kwn-kwn saya tetap tak sama dgn my beloved bestfriends . Saya syg diorang lebih tau *muahhh setepek* Hehe. okay, sy nak mention nama diorang tanda saya hargai kehadiran diorang dalam hidup saya . Mereka antaranya , Wafa' , Wardah , Tikah , Wani , Ain , dan Mierah . Haaa , kitorang saling menghargai friendship ini , dan sebab tu kitorang bagi nama geng UNTILEVER . Doa saya semoga persahabatan ini sentiasa utuh  . Aminnn ..... Luv them damn much :*


So , untuk merancakkan lagi citer ni , apa kata saya describe pasal diorang satu persatu. okay kan ?



First wafa' a.k.a Nur Surayya Wafa' . Kitorang panggil dia mek pa' je . She's very pretty dan agak ramai peminat . Tapi jagan cuba -cuba nak kacau tau , budak ni dah berpunya . Boyfriend dia pun boleh tahan handsome . hihi . Dan diorang berdua saling sayang menyayangi . Alaa , orang bercinta biasa laa tu . Semuanya indah di mata :) Hope kekal wafiq .hehe . Dia juga merupakan kawan yang paling akrab dgn saya . Dan kami sering berkongsi cerita bersama walaupun cikgu tgh mengajar . haha . Sweet kan ? Lol -,-' Dia ni kadang-kadang nakal gak , perangai macam budak-budak dan manja orangnya . Kalau korang kenal dia , mesti korang rasa nak gelak je bila dgar cerita dia :p Lawak beb !




Next person , wardah a.k.a Nik Wardah Sofiah . Budak ni kiut orangnya , sekiut namanya :). Alahai , tersenyum pulak saya bila teringatkan dia . Macam mana tak , dia ni halus orangnya . Suara pun , mak aihh , macam bercakap sorang-sorang . Lembut dan perlahan je -,- *maaf wardah* hehe . Tapi saya suka berkawan dgn dia . Dia agak islamik sikit orangnya ,  sebab tu dgn dia sorang je saya guna bahasa ' saya awak' . Terasa janggal nak cakap guna 'kau aku' . Saya akan nampak kurang ajar kalau saya ckap macam tu dgn dia . dan yang penting dia pndai dalam bahasa inggeris . Waaaa , jeless :( Haa , jangan sangka dia yang lembut ni tak ada perasaan suka dekat lelaki . Actually sekarang ni dia tgah konfius sama ada dia suka kan Si A atau Si B . Macam mana pun , saya harap awak buat pilhan yang terbaik Cik Dahh . I'm support you :D

Seterusnya tikahh a.k.a Siti Nurul Atikah . Haa , kalau korang nak tahu budak awesome ni bercita-cita nak jadi pramugari . Sebab tuu tubuh badan dia langsing je >.< Harap-harap tercapai laa cita-cita kau tu kawan , sebab pakej kau dah lengkap :D hihi .Dalam pelajaran , dia ni bijak orangnya . Makk aih , jeless again -,- Status ? Hmm sebenarnya aku pun tgh konfius yang dia ni masih single or dah taken . Kejap kata dah putus , kejap kata dah kapel . Adoii , pening . Orang femes macam dia ni , mestilaa banyak peminat . Peminat dia pulak high class you know . Nak tanya lebih-lebih takut dimarah . Dia ni boleh tahan gak , nak simpan rahsia . Apa pun , aku harap kau tak salah buat pilihan . Fikir dulu , sebelum bertindak ye kawan . Aku taknak kau mnyesal je :D Aku sayang kau tau :*





Next wani a.k.a Nurul Hazwani Athirah . Haa , budak comel ni genius orangnya . Apatah lagi dalam subjek addmath . Dan aku juga mintak dia tolong jadi guru addmath untuk kami semua . Haha . Tabik spring laa dekat kau wani  :D Haa , bila dia bercakap je , aku suka betol tengok dekat dua tahi lalat kecil atas bibir dia .comel giler kot . heee . Hmm budak ni , status dia pun aku kurang tahu sgt . Perahsia gak orangnya , macam geng kacik dia si tikahh tu laa -,- Aihh , story laa dgn aku . huhu .

*Gambar tidak dapat disiarkan*
Dan Ain a.k.a Nur Ain . Ishhh , budak ni lawa giler kot . Maklum laa , mak dia muallaf . Dia ni dari keturunan cina . Haa , sape yang nak try tackle dia boleh laa sebab dia baru je clash dgn bf dia . Kesian dia , padahal hubungan mereka dah smpai 3 tahun . Tapi aku sure , ex dia masih sayangkan dia sperti dia sayangkan ex dia :) Aku harap hubungan korang boleh diteruskan . Dan satu lagi , dia suka kalau ada orang minat dekat dia , entahlaa kenapa . dia rasa diri dia akan dihargai kot :) Ain ni lawak orangnya . Suka betul buat lawak . Aku kalau dah duduk dekat dgn dia , mmg asyik gelak je laa . Budak ni pun bukan pemalu orangnya , jadi sebab tuu aku suka kawan dgn dia :D *sayang kau Ain*

*Gambar tidak dapat disiarkan*
Akhir sekali mierah a.k.a Nurul Amirah . Dia ni manis orangnya apatah lagi bila dia senyum . Kalau bab bercakap dia laa petah sekali . Kitorang suka betul dgar citer dia dgn abang dia . Mesra sgt . Kadang-kadang timbul gak rasa jeles , sbb aku dgn my abang tak macam tuu :/ Haa , mirah ni suka bagi nasihat dkat orang dan kalau persahabatan kami ada masalah , dia laa yang selalu menenangkan keadaan . Penyabar orangnya kan ? Pasal status , dia single lagi . Tapiiii bila aku mendengar cerita dia dgn si capital H dia ni , nampaknya laki tuu sukakan mirah . Tapi mirah tak fikir pasal tu lagi . Oitt , mirah tunggu apa lagi . Si lelaki tuu pun dah kenal baik dgn mak mirah kan ? bikin keputusan laa beb ! hihi . Tapi apapun pelajaran diutamakan dulu kay :D

  
        Okayy , that's all about my memberss . Actually , nak taip panjang lagi tapi tak larat nak taip. hoho xD Persahabatan kami mmg rapat , sampaikan org lain naik jeles pun ada . Tapi tak kisah laa , kami tak kacau hal korang pun . Serapat-rapat mana pun friendship kami , akan terselit juga dgn emosi dan perbalahan kecil . Tapi in shaa Allah kami pandai memainkan peranan masing-masing . Lagipun adat laa kan ? kalau berkawan tapi tak pernah bergaduh tu bukan kawan baik namanya :) btw sorry , picture ain dan mirah tidak dapat disiarkan atas sebab-sebab tertentu . Tapi takyah risau , my friends cantik-cantik semuanya :* Sekali lagi saya nak cakap , saya SAYANGKAN persahabatan ini dan berharap tidak akan berpecah . True Friends Neversay Gudbye :) *Luv you girls* Assalamualaikum .



                                 In Shaa Allah , persahabatan kami akan kekal . Sayangg korang :*


Anything dear? Syukran ♥

No comments:

Post a Comment